A projekt címe: Technológiai fejlesztés a CSELE TRADE Kft.-nél

A szerződött támogatás összege: 30 000 000 Ft

A támogatás mértéke: 50 %

 

A projekt tartalmának bemutatása:

 

A projekt keretein belül egy darab CLM ColorPress 2x4 komplett paralel pólónyomtató rendszer, illetve egy darab TAJIMA TFMX-2C 1204 hímzőgép került beszerzésre, melyeket mohácsi telephelyünkön helyeztünk üzembe. Éves szinten több, mint 50.000 munkaruhát készítünk partnereink igényeinek megfelelően, a beszerzett gépek alkalmazásával már nem jelent gondot a saját,  vállalkozás igényeire szabott arculat készítése, hímzett vagy emblémázott munkaruhák gyártása.  A komplett paralel pólónyomtató rendszer egyszerre 2X4 ruha nyomtatására alkalmas, míg a Tajima hímzőgép 2 millió öltés mintatároló kapacitással bír, ill. több hímzésfajta (bordűr, sík, készáru) elkészítésére is képes berendezés.

A CLM ColorPress 2x4 komplett paralel pólónyomtató rendszer, és Tajima TFMX-2C 1204 ipari hímzőgép beszerzésével, és munkafolyamatainkba történő integrálásával

az eddiginél jóval magasabb minőségű termékek előállítására és új technikák, eljárások alkalmazására vagyunk képesek, valamint a munkafolyamataink idő- és energia ráfordítása is jelentősen csökken, ami nagymértékben növeli Társaságunk versenyképességét.

 

A projekt befejezés dátuma: 2019.07.26.

A projekt azonosító száma: GINOP-2.1.8-17-2018-02938

 

A projekt címe: Üzleti folyamatok digitalizálása a Csele Trade Kft-nél
A szerződött támogatás összege: 7 060 289 Ft 
A támogatás mértéke (%-ban): 40%
A projekt tartalmának bemutatása: Cégünk fő tevékenységként ruházati kiskereskedelemmel foglalkozik. Fontos számunkra a folyamatos fejlődés és a vásárlóink igényeinek minél szélesebb kiszolgálása. Az üzletmenetünk javítása és munkafolyamataink átláthatóságának érdekében fontos egy megfelelő vállalatirányítási rendszer bevezetése, mely összekapcsolja tevékenységeinket. A hibrid megoldású rendszeren belül 10 modul bevezetését tervezzük, melyek az alábbi funkcionális területekre fókuszálnak:

 

A felhőalapú szolgáltatások esetén: 
- CRM
- Táv és csoportmunka
- Kontrolling
- HR
- Szolgáltatásmenedzsment
A helyben telepített saját szoftver esetén:
- Logisztika
- WorkFlow
- Iratkezelés
- Tudásmenedzsment
-ERP kiegészítő mobil szolgáltatás

Fontos számunkra, hogy a bevezetésre kerülő rendszer pontosan vegye figyelembe vállalkozásunk egyedi szempontjait és elvárásait. Ezért a modulokat úgy választottuk ki, hogy a már meglévő munkafolyamatainkhoz kapcsolódjanak. 
A legtöbb munkavállalónk az értékesítés területén dolgozik, ezért a logisztika, CRM, a szolgáltatásmenedzsment és a WorkFlow modulok leginkább az ő munkájukat fogja segíteni. Ezen modulok összekapcsolják azon tevékenységeket mely során végig követhető termékeink életútja, továbbá megkönnyíti a partnerekkel való kapcsolattartást és adataik egy bázisban való kezelését, valamint a munkafolyamatok és kitűnően szabályozhatóak, követhetőek. A Kontrolling modult leginkább a ügyvezető, középvezetők, csoport vezetők, marketing ügyintéző fogják kihasználni, melyből ellenőrizhetik a vállalat eddigi működését és segíti a döntéshozatalt.
A dolgozóink napi munkavégezésének megkönnyítése okán, valamint a hatékonyabb belső kommunikáció és dokumentációk kezelése végett lettek kiválasztva a HR, a Táv és csoportmunka és az Iratkezelés modulok. Manapság a vállalatok életében elengedhetetlen fejlődési út a digitalizálás és a tudás fejlesztés, ezért is kívánjuk bevezetni a Tudásmenedzsment modult, mely által dolgozóink hozzáférhetnek az aktuális tudásanyaghoz, valamint a céghez kapcsolódó dokumentumokhoz.

A rendszer kiépítése a kivitelező feladata, melyet szolgáltatások keretében veszünk igénybe, mely tartalmazza a modulokhoz kapcsolódó adatmigrációt, azok testreszabását és a rendszerhez kapcsolódó oktatást.

A projekt keretében tervezzük hálózati és hardver eszközök beszerzését is, melyek a rendszer kiépítését és megfelelő használatát segítik.
Projektünk megvalósítása során eleget teszünk az előírt tájékoztatási kötelezettségeknek (a honlapunkon a projekthez kapcsolódó tájékoztató megjelenítése és „C” típusú tábla készítése) melyet szintén szolgáltatás keretében vennénk igénybe.

A projekt befejezési dátuma: 2019.12.31.                            

Projekt azonosító száma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00521